‘Private Eye’ Mag Cops to Fake News In Failed Attempt to Attack The National Pulse

Private Eye magazine – a mostly satirical outlet founded in 1961 – has been forced to make a correction and admit an error in its editorial process following an attack on The National Pulse and its editor-in-chief Raheem Kassam. After running a false, one-sided tale of fake news reporters Rosie Gray and McKay Coppins being unceremoniously thrown out of a private event in Washington, D.C., Private Eye made the false claim that The National Pulse is somehow owned by or associated with former White House Chief Strategist Stephen K. Bannon. In reality, The National Pulse is wholly run by Raheem